مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس محل سکونت پوگباست , کاوانی بازیکن جالبی است

یوونتوس محل سکونت پوگباست , کاوانی بازیکن جالبی است

این روزها شایعات زیادی مبنی بر پیشنهادات سنگین تیم های جزیره مطرح می شود، این موضوع و موضوعات دیگر روز صحبت کرد و حتی توتی!

 

هیچ کدام از بازیکنان یوونتوس در حال حاضر برای فروش نیستند.کاوانی؟او بازیکن سطح بالایی است ، امیدواریم تیمی رقابتی بسازیم ، نه فقط در ایتالیا بلکه مهم تر از همه در اروپا ، هدف این است که از هر فرصتی استفاده کنیم.امروز کاوانی بازیکن PSG  است ، نمی دانم قصد فروشش را دارند یا نه ، اما او بازیکن جالبی است.پوگبا برای ما عنصر مهمی به حساب می آید و از این بابت برای چند سال آینده مطمئنیم. ما همان سال قبل وقتی پیشنهادات به سوی ما سرازیر شد، تصمیمان را گرفتیم. پوگبا با ما خوشحال است، او به لطف محیطی که در آن بازی می کند و شاد و راحت است ، پخته شده و به یک قهرمان تبدیل شده است. اینجا محل سکونت اوست، اگرچه در فوتبال هرگز نمی توانید بگویید هرگز. باشگاه قصد فروش او را ندارد و او هم درخواست خروج نکرده است.

 

ماروتا ادامه داد :

 

وقتی مسئله نقل و انتقالات مطرح می شود ، باید خیلی چیزها را به حساب بیاورید ، اما بسیاری از آن بستگی به باشگاه دارد که از طرفی نمی خواهید هیچ کدام از بازیکنان بسیار مهمش را بفروشد و از طرف دیگر خواست بازیکن برای ماندن در تیم مطرح است. هیچ بازیکن یونتوس برای فروش نیست مگر اینکه خودش بخواهد برود ، اولویت تصمیم با بازیکن است اما هیچ نشانه ای در این راستا وجود ندارد.

 

 

این روزها قضیه مشکلات رم و اسطوره اش توتی بالا گرفته است، از ماروتا در مورد دلپیرو سوال کردند:

 

هیچ چیز جز واژه های شگفت انگیز، در مورد بازیکنی چون دلپیرو نمی توان گفت، بابت کاری که برای یوونتوس و تیم ملی کرده است. سفر او با ما به پایان رسید اما تما اتفاقات با آرامشی فوق العاده رخ داد. باشگاه در فصل آخر حضور او بسیار روراست بود، از همان ابتدای اکتبر. توتی؟ روراست بودن نکته ای بنیادی است و رم هم چند مدیر با کفایت دارد.

 

ماروتا، سپس در مورد چلسی و اینکه مربی سابق یووه سال بعد در لندن خواهد بود:

 

ما با آنها ارتباطی محترمانه داریم. امضای قرارداد چلسی با کونته باعث غرور و افتخار ما شد. چیزی است که ما می توانیم به آن ببالیم، چرا که ما چند سال پیش برای دادن سکان هدایت یوونتوس به ریسک کردیم. امیدواریم بتوانیم در بازار نقل و انتقالات با هم کار کنیم. سبک یوونتوس یعنی سپری کردن ورزش با وفاداری، وقتی می بازید نباید به دنبال بهانه باشید، باید به اشتباهاتتان نگاه کنید و به دنبال پیروزی بعدی باشید.ما هنوز قهرمانی مان را مسجل نکرده ایم اما تقریبا به آن رسیده ایم. امسال، ناپولی بی تردید بیشتر از هر تیمی ما را ترساند. اگر شکست های اخیرشان را کنار بگذاریم، آنها فصل خارق العاده ای را پشت سر گذاشته اند، به خصوص که آنها یک مربی جدید بومی را استخدام کردند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: